کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317860 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اچ تی سی شایعه معرفی وایو 2 در CES 2017 را رد کرد

پیش‌تر شایع شده بود که اچ‌تی‌سی در CES 2017 از هدست واقعیت مجازی وایو 2 رونمایی می‌‌کند؛ اما ظاهرا این اتفاق رخ نخواهد داد.

اچ تی سی شایعه معرفی وایو 2 در CES 2017 را رد کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ اچ‌تی‌سی وایو، نام هدست واقعیت مجازی کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی است که توانست پس از عرضه به موفقیت قابل قبولی برسد. حال که زمزمه‌هایی در مورد نسخه  دوم آن به گوش می‌رسد، کاربران منتظر عرضه‌ی محصولی هستند که سبک‌تر و کوچک‌تر باشد و همچنین از کنترلرهای ارگونومیک‌تری بهره ببرد.

کمپانی اچ‌تی‌سی در حال حاضر از تکنولوژی ساخت valve در هدست واقعیت مجازی خود استفاده می‌کند که به لطف آن، هدست و کنترلرها با یکدیگر هماهنگ می‌شوند؛ ولو اوایل سال ۲۰۱۶ این تکنولوژی را در اختیار کمپانی‌های زیادی قرار داد. با این حال، این کمپانی‌ها هنوز محصولی که با تکنولوژی SteamVR هماهنگ باشد، عرضه نکرده‌اند. البته دلیل منطقی نیز وجود دارد. کمپانی‌ها احتمال می‌دهند که محصولات ساخته‌شده در آینده، به دلیل اینکه همراه با سیستم ردیاب واقعیت مجازی عرضه می‌شوند، قیمت کمتری خواهند داشت.

د‌ر هر صورت انتظارات از نمایشگاه CES 2017 بسیار بالا خواهد بود. این رویداد قرار است در لاس‌ وگاس برگزار شود. سال گذشته اچ‌تی‌سی در این رویداد کیت توسعه‌دهندگان هدست واقعیت مجازی وایو را ارائه کرد که اجازه می‌داد نگاهی به آنچه کمپانی تایوانی در سر دارد بیندازیم. همین امر باعث می‌شود احتمال حضور مجدد اچ‌تی‌سی و معرفی نسل بعدی هدست واقعیت مجازی وایو در CES 2017 افزایش یابد.

با دانستن این موضوع، مسئولان کمپانی تایوانی تأیید کرده‌اند که هدست واقعیت مجازی وایو 2 در نمایشگاه CES امسال رونمایی نخواهد شد. در بیانیه منتشرشده توسط مسئولان اچ‌تی‌سی گفته شده است:

شایعه معرفی وایو 2 در CES 2017 صحت ندارد. ما در حال حاضر روی اکوسیستم محصول فعلی کار می‌کنیم تا بتوانیم بهترین تجربه را در اختیار کاربرانمان قرار دهیم.

با وجود اینکه انتظار می‌رود شاهد رونمایی‌ از محصولات مرتبط با واقعیت مجازی در نمایشگاه CES 2017 باشیم؛ اما آکیولس به‌عنوان یک غرفه‌دار در نمایشگاه حاضر نخواهد شد. البته فیسبوک در نمایشگاه حضور دارد، با این حال هنوز غرفه‌ای برای این کمپانی مشخص نشده است. سال گذشته آکیولس غرفه بزرگی در اختیار گرفته بود. با این حساب باید صبر کرد و دید که در نمایشگاه CES 2017 چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35019 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/12 تعداد مشاهده: 1479
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر